PROJEKT "Wyślij kartkę dla Latamy z Warszawy"






Wakacje wystartowały, otrzymuję coraz więcej maili z prośbami o wyszukanie lotu, zaplanowanie wycieczki. Powoli myślę o klonowaniu, bo na prawdę chociaż chcę pomóc wszystkim nie nadążam :-) 

Z racji tego, że grupa osób, której pomogłam systematycznie się powiększa postanowiłam wystartować z projektem WYŚLIJ KARTKĘ DLA LATAMY Z WARSZAWY

Co należy zrobić?



Pomogłam Wam? Będzie mi bardzo miło jeśli w zamian za to przyślecie do mnie kartkę z miejsca, do którego Was "wysłałam". 

Jeśli na kopercie napiszecie swój adres odwdzięczę się wlepką bloga. 

Podpisujcie kartki imieniem/ksywką oraz miejscowością, z której pochodzicie. Na blogu powstanie mapa miejsc, które odwiedzili fani Latamy z Warszawy. 


Pierwsze osoby już zobowiązały się wysłać kartki. Dołączycie ? :)

Piszcie na fb oraz latamyzwarszawy@gmail.com a otrzymacie ode mnie adres, na który należy wysłać kartkę. 






Monika
Maroko 








Olga i Karol
Rzym, Włochy








Maja, Santander, 
Hiszpania






Monika i Damian, 
Kos, Grecja

Komentarze