Grand Nosalowy Dwór Resort & Spa ****


Część z Was już pewnie wie, że ostatni weekend spędziłam w Grand Nosalowy Dwór Resort & Spa. Bez wahania mogę powiedzieć, że hotel utrzymuje poziom europejski, a cena jest odpowiednia do tego co otrzymujemy w zamian. A dostajemy całkiem dużo :) Komfortowo urządzone pokoje, piękny widok z okna, świetnie wyposażoną strefę spa & wellness oraz bardzo smaczne posiłki. Można chcieć więcej?





Widok z balkonu na prawdę robił wrażenie.  







Ocena ogólna *****

Obsługa hotelu  *****
Spa & Wellness *****
Wyżywienie *****
Lokalizacja *****

Lokalizacja - Nosalowy Dwór jest zlokalizowany ok. 4 km od PKP Zakopane i właśnie dzięki temu może zapewnić gościom przepiękne widoki. 

Wyżywienie - W hotelu korzystaliśmy ze śniadań oraz obiadokolacji. Bardzo bogate menu, nie ma wątpliwości, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oprócz tradycyjnego szwedzkiego stołu do dyspozycji gości był kucharz serwujący wymyślne omlety i naleśniki.

Spa & Wellness - Dla mnie chyba najciekawszy punkt programu :) Poziom -1 hotelu to miejsce gdzie na prawdę można się wspaniale odprężyć. Niestety w związku z remontem nie mogliśmy skorzystać z sauny. 

Obsługa hotelu niezwykle miła i pomocna. Szczególnie na przykładzie kelnerów było widać, że to właściwe osoby na właściwym miejscu. Doskonale przeszkoleni, obsługujący według podstawowych zasad. Dużo już widziałam, jeżeli chodzi o podawanie posiłków w restauracjach i na prawdę, szczególnie Panowie pokazali dobrą szkołę.


Wypoczęta, baterie naładowane. Wracam do pracy :-) Najbliższy podróż już za miesiąc :)

Komentarze

  1. ładne zdjęcia :) i fajnie, że sobie wypoczęłaś. a co do sauny - nie lubię więc ja bym nie żałowała. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w sumie nie żałuje. Dla mnie największą atrakcją był basen, z którego po prostu nie mogłam wyjść :D

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć, że mamy kolejny hotel, w którym warto się zatrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze tam nie byłam a widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz