Walentynki w Mediolanie za 654 zł (lot + hotel)



Przeczytałam kilka dni temu artykuł o walentynkowych wyjazdach za granicę. Ceny, które padły w artykule przyprawiły mnie o kolorowy zawrót głowy. Nie dziwę się jeśli ktoś przeczytał ten artykuł, puknął się w czoło i powiedział "To ja już wolę bukiet róż i kolację". Jeżeli obchodzicie Walentynki, chcecie je spędzić w oryginalny sposób i nie wydać takiej kwoty o jakiej pisali dziennikarze z Metra to...zdajcie się na mnie :) Wszystkie moje wcześniejsze pomysły znajdziecie TUTAJ. Przez najbliższe kilka dni wrzucę tu dla Was kilka ciekawych propozycji. 


Termin podróży: 12-15.02.2016
Linia lotnicza: Ryanair
Cena biletów lotniczych: 288 zł /osoba
W cenę biletu wliczone są 2 bagaże podręczne
Hotel: 122 zł osoba/doba
Razem: 654 zł za cały wyjazd dla jednej osoby









Nocleg dla jednej osoby to koszt 122 zł/doba.

Komentarze