|30.12.2016| Podsumowanie roku 2016

Można powiedzieć, że w tym roku rozleniwiłam się podróżniczo. Część planów wyjazdowych nie wypaliła, ale udało mi się również odwiedzić kraj, którego na liście nie było. W 2016 roku dopisałam do swojej listy:

Chorwacja



Bośnia i Hercegowina 


 

Dziś jestem bardzie ostrożna w marzeniach odnośnie przyszłego roku. W mojej głowie krąży bardzo wiele kierunków i ciężko jest w 100 a nawet 50 % określić gdzie uda mi się trafić w 2017. Powiedzmy więc, że tak widzę swoją listę na najbliższe 2-3 lata:

Europa:

Łotwa
Estonia
Finlandia
Dania
Szwecja
Czarnogóra

Azja:

Gruzja
Japonia

Trzymajcie za mnie kciuki i dajcie znać jakie są Wasze marzenia podróżnicze na nadchodzący rok?

Komentarze

  1. Marzenia? Bez wątpienia Tajlandia! :)
    Trzymam kciuki za przyszłoroczne podróże! Wierzę, że uda ci się dotrzeć do Szwecji czy Danii - z ogromną przyjemnością przeczytam relację! Happy 2017! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz