Walentynkowy weekend w Rzymie ? Lot za 223 zł.



Możecie wierzyć lub nie, ale to idealny moment na zaplanowanie romantycznego wyjazdu na Walentynki. Dlaczego? Bo większość osób zacznie o tym myśleć w połowie stycznia. Wtedy cena biletu będzie dwukrotnie lub nawet trzykrotnie wyższa. Uwierzcie, wspomnicie moje słowa :)

Ja proponuję zaplanowanie weekendu walentynkowego w uroczym Rzymie już dziś. 



lot możecie zarezerwować bezpośrednio na ryanair.com/pl 
W cenie dwa bagaże podręczne. 


Moją relację z Rzymu i Watykanu znajdziecie TU i TU


Komentarze

  1. No to sie nazywa super cena :)
    Ja do Rzymu zaplanowalam weekend w ostatni weekend listopada Vuelingiem. Bilety byly niedrogie biorac pod uwage, ze nie mialam ruchomych dat i zaplanowalam wyjazd we dwojke z Paryza w piatek rano , a powroty osobno o prawie jednej godzinie i z tego samego lotniska, ale jeden do Barcelony a drugi do Brukseli, bo juz w poniedzialek kazde z nas musi byc akurat w innym miejscu. Biorac te wszystkie warunki pod uwage, uwazam, ze uzyskana przeze mnie cenia ponizej 200 € za dwie osoby w obie strony, nie jest zbyt wygorowana.
    Pozdrawiam… I przypomnialas mi, ze pora juz zaplanowac wypad na Walentynki. Juz nie do Rzymu, ale gdzies niedaleko gdzie jeszcze nie bylam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuj, planuj im wcześniej to zrobisz tym lepszą cenę uzyskasz :) Szkoda tylko, że w Rzymie część zabytków jest teraz w remoncie :/ Z tego co mi się wydaje Fontanna di Trevi nie będzie wyremontowana do końca listopada ;(

      Usuń

Prześlij komentarz