Prezent dla małego i dużego podróżnika.



Przychodzę do Was dzisiaj z kilkoma pomysłami na prezent dla osób pozytywnie zakręconych podróżowaniem. Mogę się do nich zaliczyć, więc jestem pewna - nie tylko mi zaświecą się oczy na widok takich gadżetów. Co pod choinką chciałby znaleźć miłośnik podróżowania?

Do napisania posta zainspirowała mnie czytelniczka Ania (serdecznie pozdrawiam!), która napisała do mnie przemiłego maila z prośbą o pomoc w znalezieniu prezentu dla męża.

ZACZYNAMY!







Mapa "Zdrapka" 



O istnieniu tej mapy dowiedziałam się stosunkowo niedawno i od razu zapragnęłam ją mieć :) 
Tworzyłam na swoje potrzeby różne mapy, żeby oznaczać miejsca, w których byłam jednak ta bije wszystkie na głowę. 
Mapę możemy kupić online lub w sklepach Toys4boys. Można ją kupić już za 49,90 zł.


Ręcznik szybkoschnący




O walorach takiego gadżetu wypowiadałam się już wcześniej. Zajmuje mało miejsca, bardzo dobrze pochłania wodę i jednocześnie szybko schnie. Ręcznik możecie kupić w internecie lub w sklepach Decathlon.
Cena: od 10 do 50 zł w zależności od rozmiaru.

Pływająca mydelniczka łódka



Śmieszny gadżet do wanny. Do kupienia m. in na allegro. Cena około 15 zł. 

Oryginalny obraz



119 zł. Do kupienia na mybaze.com

Voucher na lot



Sami wybieracie w jakiej walucie i o jakiej wartości zakupicie voucher. W złotówkach wartość kuponu może wynieść od 80 do 640 zł. To obdarowany zadecyduje gdzie i kiedy poleci ;)
Do kupienia na stronie linii lotniczych ryanair. 

Książka





To niezawodny pomysł. Aktualnie na topie są powyższe pozycje. Ostatnia pozycja niedługo doczeka się ekranizacji. 

Powerbank



To bardzo przydatny gadżet. Dzięki niemu naładujecie, telefon, aparat, tablet kiedy w pobliżu nie ma kontaktu. Warto zainwestować i zakupić urządzenie o stosunkowo dużej pojemności, szczególnie gdy często narzekacie na brak prądu podczas swoich podróży. 
Cena uzależniona od pojemności oraz producenta. Ceny zaczynają się od 25 złoty jednak proponowałabym się rozglądać za sprzętem w okolicach 100 zł. 

Latarka słoneczna/solarna



Kolejny pomocnik w razie braku prądu. W formie breloczka lub standardowej latarki.
Cena od 50 zł. 

Za pomysł dziękuję użytkownikowi @Nucyk z forum TL. 

Poduszka podróżna 2 w 1 


Poduszka wypełniona granulatem. Zgodnie z upodobań możecie stworzyć z niej rogala lub jaśka. Cena około 25 zł. 

Za pomysł dziękuję użytkownikowi @Izuu z forum TL




Walizka - jeździk




Prezent w sam raz dla początkującego podróżnika :) Walizka, która jest jednocześnie zabawką i umili czas np. na lotnisku. 

Cena od 90 zł. 

Interaktywny globus


Uczy maluchy podstaw geografii: nazw kontynentów, ciekawostek, narodowości. 
Cena około 150 zł. 



Jeśli macie jakieś pomysły dorzućcie je w komentarzach. Chętnie rozszerzę ten post, tak aby był jeszcze bardziej przydatny :) 





Głosuj na mój blog

Komentarze